Vores område

Aabybro er en by i udvikling og vækst, der er kendetegnet ved et driftigt handels- og foreningsliv. Byen ligger tæt på både natur, vand og storby og har derfor en attraktiv beliggenhed i det nordjyske.

Aabybro er igennem de senere år vokset i indbyggertal - der udstykkes nye grunde, udvikles boligområder og infrastruktur, som alt sammen er med til at byen fornyes.

Aabybro er rig på børnefamilier – og derfor har vi mange børn på Aabybro Skole, som er placeret midt i Aabybro by. Skolen stod færdig i 2016 og er en moderne dansk folkeskole med gode faciliteter og smukke rammer.

Udenfor skolen er er store nye legeområder, som anvendes flittigt i frikvartererne - og som meget gerne må benyttes af byens familier efter endt skoledag, i weekender og i ferier.